środa, 11 maja 2016

Gadżetowa chciejlista

Książkowa chciejlista rodzi się w bólach (żartuję, po prostu obecnie nie mam aż TAK długiej listy książek, które bym chciała). Może podrzucę w ten sposób komuś inspirację na prezent. A przy tym wreszcie sobie to uporządkuję, bo sama już się gubię w tym, co chciałabym mieć (to brzmi źle, ale wiecie, o co mi chodzi).


1. Koszulka Camp Half Blood.
Kocham Ricka Riordana. Kiedy przyjedzie do Polski (przyjedzie, mówię wam, jak coś to go zmuszę!) na spotkanie z nim muszę pójść w koszulce. Muszę i koniec!

Taka jest na stronie shock.com.pl i szczerze, ten wzór (?) podoba mi się najbardziej, najlepiej odpowiada moim wyobrażeniom.
2.  Naszyjnik zmieniacz czasu.
Widziałam na żywo. Bogowie, ale cudny!Taki złoty, taki... realny, związany z książką. Jednocześnie rozpoznawalny i oryginalny. <3  

Do kupienia na allegro

3. Nausznica ze smokiem. 
Może do mnie nie pasuje. Może ludzie będą się dziwnie patrzeć, kiedy będę iść przez miasto w zwykłej bluzie, dżinsach i ze smokiem na uchu. Ale wiecie co? Mam to gdzieś. To jest po prostu cudowne! 
Ta na zdjęciu jest chyba najbliższa temu, co chciałabym mieć. 

Do kupienia na allegro.

4. Klucz z napisem 221B
Biżuteria z gatunku "dla wtajemniczonych". Szukałam kiedyś ciekawej biżuterii związanej z Sherlockiem i oto, na co trafiłam ^^ Fantastyczny pomysł!

Do kupienia na etsy lub aliexpress.

5. Bransoletki z Doctora Who.
A przynajmniej jedna z poniższych. 
I znów - kto wie o co chodzi, ten wie. A kto nie wie, myśli, że to taka tam bransoletka. A to cytat (wprawdzie nie dosłowny, ale jednak!) Dziesiątego! I to o książkach! Dwa w jednym :D 

etsy
Kocham. Dziesiątego. Doktora. 
I co z tego, że oglądałam tylko kilka odcinków Pierwszego, cały sezon Dziewiątego i jeden sezon z Dziesiątym.
Uwielbiam go. 

etsy
Nie oglądałam jeszcze odcinka (odcinków?) z Ciszą, ale jest z nim (nią? nimi?) tyle obrazków... A ta bransoletka jest taka CUDOWNA... 

etsy
6. Etui na książkę ze sklepu Książka w mieście. 
Rany, jakie to byłoby praktyczne. Bo obecnie to pakuję książkę w szmacianą siatkę, wkładam do do plecaka i później ją tak wkładam do siatki, wyciągam, wkładam do siatki, wyciągam... 
Moje ulubione wzory? 


I ten, ale niestety nie widzę go w sklepie, jest tylko na Instagramie :( 

I to by było na tyle. Co myślicie o tych gadżetach? Podobają wam się? Czy może raczej płaczecie teraz w kącie nad moim tragicznym gustem? :D Jest coś, co wy też chcielibyście mieć? 

Aha, nie wspomniałam tutaj, że chciałabym splądrować sklep na peronie 9 i 3/4 oraz sklep z pamiątkami w studiu Warner Brothers. Ale wiecie, z tego mógłby wyjść osobny post... 

3 komentarze:

  1. Jak dla mnie ten smok właśnie pasuje do dżinsów. Ale... pewnie jestem dziwna XD Naszyjnik zmieniacz czasu jest przewspaniały, chociaż nie szaleję z HP. No i koszulka CHB... niby o niej marzę, ale z drugiej... pewnie wstydziłabym się nosić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Smok jest cudny <3 Ja też nie szaleję za HP, ale jednak mam bransoletkę z Insygniami, no i czaję się na ten naszyjnik.
      A co do koszulki... a tam, zawsze można zakładać tylko na eventy itp. ;)

      Usuń
  2. Koszulka fajna :D
    Zmieniacz czasu mega <3


    Buziaki
    http://coraciemnosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że zajrzałeś na mojego bloga. Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz za sobą komentarz, ale uprzejmie proszę, by nie przeklinać i nie obrażać się nawzajem :-)
Możesz podpisać się linkiem do swojego bloga - chętnie zajrzę, ale proszę, nie komentuj tylko i wyłącznie w celu reklamy.
Pozdrawiam!