środa, 15 czerwca 2016

Funko Pop - figurkowa aktualizacja

Obejrzałam Zwierzogród, zakochałam się, zobaczyłam, że istnieje figurka Nicka, więc znowu zaczęłam piszczeć do figurek Funko Pop. 
Podczas wizyty w Szkocji miałam okazję na żywo obejrzeć sobie figurki z Harry'ego Pottera i z Marvela. Fajne są, ale... Nie kupiłam, bo akurat bardziej zależy mi na innych. No właśnie... 
Stwierdziłam, że mojej liście przydałaby się aktualizacja. Wiecie, priorytety i takie tam. 
Bogowie, znowu Chciejlista, tylko bez słowa "chciejlista" w tytule. Co zrobisz, nic nie zrobisz... 


Doctor Who

Zacznę od Doctora, bo czemu by nie. Tutaj w sumie zmienia się najmniej. 

Absolutny numer jeden na liście <3 Kocham, kocham, kocham <3 
Doctor bez Rose to jak... a wiecie co, może nie będę się odzywać. 
On. Jest. Taki. Słodki. A to przecież Dalek. On nie może być słodki. 
Ustawić sobie Doctora obok TARDIS... marzenie :3 
I w sumie tyle by ich mi wystarczyło do szczęścia. Wiecie, co za dużo, to niezdrowo. 

Sherlock

Tutaj w sumie też niewiele się zmienia. Może poza faktem, że nie wcisnęłam tu wszystkich możliwych figurek... 

Taki Sherlock... 

ALBO taki Sherlock :3 

Disney

Tutaj też figurek nie będzie dużo. 

Nick <3 Kocham Nicka, jest cudny, słodki, uroczy... No. 
Mówiłam, że niedużo? 

Harry Potter

Tutaj też w sumie niedużo. 
Luna, czyli postać absolutnie wyjątkowa :D 
I... to by było na tyle. To znaczy, oczywiście nie wzgardziłabym żadną z figurek wymienionych w poprzednim poście. Zwłaszcza, jeśli byłaby to figurka z Doctora Who! Ale w tym tutaj jest coś takiego... wyjątkowego. Pewnie, że super by było ustawić sobie 12 Doktorów obok siebie. Ale to Dziesiątego lubię najbardziej, no i Rose <3 Pewnie, że fajnie by było ustawić sobie wszystkich bohaterów dwóch części Alicji w Krainie czarów... Ale po co? Jak można mieć jednego słodkiego lisa? 
Ave, moi mili. 

2 komentarze:

  1. Ja bym chętnie przytulił Pana Detektywa ze skrzypcami! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię figurki POP szczególnie Harrego Pottera oraz Dragon Ball. Przypominają mi się młodzieńcze czasy, jak oglądałem anime oraz filmy - namietnie. Teraz dobieram sobie figurki z różnych sklepów np. z tego: https://gloryshop.pl/kategoria-produktu/figurki-funko-pop/

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że zajrzałeś na mojego bloga. Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz za sobą komentarz, ale uprzejmie proszę, by nie przeklinać i nie obrażać się nawzajem :-)
Możesz podpisać się linkiem do swojego bloga - chętnie zajrzę, ale proszę, nie komentuj tylko i wyłącznie w celu reklamy.
Pozdrawiam!